INTREBARI FRECVENTE

Speram ca informatiile de mai jos va vor ajuta cu toate intrebarile pe care le aveti. In cazul in care raspunsurile de mai jos nu sunt suficiente, nu ezitati sa ne contactati!

Conform politicii de protejare a informatiilor, putem oferi tertilor anumite date generice continute in formularul de inregistrare, dar nu informatiile personale de identificare, cu exceptia cazurilor cand acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare.

Prin intermediul ESPORTSHOP poti comanda online, cu plata ramburs sau prin card, produsele pe care le doresti. Fiecare produs pe care doresti sa-l cumperi trebuie sa fie adaugat in cosul tau de cumparaturi. In dreptul fiecarui produs exista un buton „ADD TO CART” care iti va adauga produsul selectat direct in cosul tau de cumparaturi.

Cosul tau de cumparaturi actualizat permanent va aparea mereu in bara de meniu din partea de sus a paginii, langa butonul de logare. Acolo poti:

  • modifica cantitatea fiecarui produs comandat;
  • vizualiza costul produselor alese;
  • scoate un produs din cos (completand in casuta cu numarul de bucati dorite „0” sau apasand pe butonul rosu „sterge”).

In clipa in care doresti sa finalizezi comanda, apasa butonul „VIEW CART”. Acest pas te va duce intr-o fereastra in care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plata si de expediere a produselor. Dupa completarea tuturor acestor informatii, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odata completate, aceste date vor ramane inregistrate in contul tau si nu va mai fi necesar sa le introduci din nou in cazul unei noi comenzi, decat daca doresti sa le schimbi (exemplu: o alta adresa de livrare).

Comenzile sunt preluate si procesate in cel mai scurt timp posibil, fara a se depasi o zi lucratoare de la primirea comenzii in cazul unora dintre produse sau o perioada superioara de timp in cazul altora – de exemplu produsele din care necesita personalizare necesita o perioada mai lunga de timp pentru procesare fata de alte categorii.

Acestea sunt onorate in ordinea intrarii, in limita stocului disponibil. Desi disponibilitatea fiecarui produs este verificata si actualizata zilnic, exista totusi posibilitatea comandarii unui produs care nu se mai afla in stoc. In acest caz, in momentul preluarii comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea partiala a comenzii. In situatii speciale (perioade de varf, vacante etc.) pot aparea intarzieri in operatiunile de prelucrare si livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate in weekenduri si in perioada sarbatorilor legale.

Nu exista o valoare minima a comenzii.

Da.

Tinem sa precizam ca in cazul anumitor produse, livrarea ar putea fi intarziata.

Pentru produsele achizitionate pe www.esportshop.ro ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:

  • plata in numerar/ramburs, la livrarea/ridicarea coletului, daca alegi livrarea prin curier rapid sau ridicarea personala de la unul din punctele de ridicare disponibile in pagina de finalizare a comenzii.

Inainte de expedierea comenzii, cosul de cumparaturi va calcula si va afisa exact valoarea cheltuielilor de transport;

  • plata online prin card bancar, indiferent de modalitatea de livrare aleasa;

Metode de livrare 

Livrarea prin curierat rapid

Coletul va merge la adresa mentionata in comanda si va fi inmanat personal destinatarului de catre curier.

Pe colet vor fi trecute datele tale de contact, necesare in cazul in care curierul nu poate ajunge usor la destinatia mentionata. Este asadar important sa ne comunici, in formularul de comanda, un numar de telefon la care curierul sa te poata contacta in caz de necesitate.

In momentul plasarii comenzii fiecare client are posibilitatea de a opta atat pentru livrarea prin intermediul curieratului cat si pentru optiunea de ridicare personala a coletului de la ARYO GAMING.

La fel ca si in cazul livrarilor prin curier termenul de livrare pentru aceste comenzi variaza intre 24-48 de ore pentru produsele cu stoc propriu.

Datele oferite mai sus sunt indicative, pentru o informare concreta avem rugamintea sa verificati intotdeauna cosul de cumparaturi (dupa ce ati selectat modalitatea prin care doriti sa se expedieze coletul).

Valorile afisate includ tva. Aceasta taxa de livrare se va adauga la valoarea comenzii, astfel incat pretul achitat la curier pentru a intra in posesia pachetului va reprezenta costul comenzii, plus taxele de livrare. 

Ai la dispozitie 30 de zile calendaristice pentru a solicita returul produselor.

Pasii pentru returnare sunt urmatorii:

1) Asigura-te ca ai toate elementele necesare pentru efectuarea returului. Acestea sunt: Factura initiala (primita pe email dupa plasarea comenzii); Produsul intr-o conditie neutilizata; Etichetele nu au fost inlaturate de pe produs.

2) Trimite pachetul catre ARYO GAMING CENTER, Bulevardul Unirii nr 19, Bloc 4B, Sector 4, Bucuresti.

 

Pentru orice problema, ne puteti contacta oricand!

In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila ESPORTSHOP – colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte.

Produsele din categoria ESPORTS MEAL nu pot fi returnate.